معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی گفت: مشمولان غایب حتی در صورت داشتن گذرنامه ممنوع الخروج بوده و به هیچ عنوان مجوز خروج از کشور برای آنان صادر نمی شود.

مشمولان غایب امکان حضور در سفر اربعین را ندارند

حسین زاهدی معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی گفت: مجوز خروج از کشور برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی برای مشمولان غیر غایب صادر می‌شود و مشمولان غایب حتی در صورت داشتن گذرنامه، ممنوع الخروج بوده و به هیچ عنوان مجوز خروج از کشور برای آنان صادر نمی شود .

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی در ادامه افزود : برای رفاه حال سایر زائرین و سرعت در ارائه خدمات به عزیزان متقاضی شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی تقاضا داریم مشمولان غایب از مراجعه به سامانه های خدماتی پلیس یا مراکز وظیفه عمومی و ادارات گذرنامه سراسر کشور و پایانه های مرزی برای دریافت مجوز خروج از کشور اکیدا خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است :مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.irو یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش ،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.